1 rok, 5 miesięcy, 2 tygodnie, 4 dni

Długość związku wpływa na jego jakość?



Tak, tak, nie oszukujmy się. Długość związku wpływa na jego jakość. Co mnie tak natchnęło? Niedawno minęła kolejna rocznica Naszego związku i niby nie zmieniło się nic, a zmieniło się wszystko - taki paradoks. 

Pierwsze spotkanie, motylki w brzuchu, błysk w oku, miłość od pierwszego wejrzenia - choć było to już stosunkowo dawno temu, pamiętam jak dziś. Czekałam na każdą wiadomość i telefon od Pana Męża, stroiłam się na każde spotkanie i twierdziłam, że to Mężczyzna na całe życie (no damska intuicja mnie nie zawiodła w tej kwestii :)). Było pięknie kolorowo, byliśmy młodzi, mieliśmy szalone pomysły i żyliśmy w różowych okularach! 

W pewnym momencie różowe okulary trzeba jednak zdjąć - i nie, od tego momentu nie żyło Nam się źle, a po prostu inaczej. Dorosłe życie zmienia Nas wszystkich, a widać to szczególnie, gdy związek ewoluuje na przestrzeni lat od tych nastolatkowych do dorosłego życia. Nie da się ukryć, że inaczej się żyje na garnuszku rodziców, a inaczej gdy dba się o własny garnuszek. 

To jest ten etap, w którym wychodzą na jaw wady partnera, czas zgrzytów i czas umiejętnego słuchania i mówienia. To właśnie tutaj uczymy się ze sobą żyć i życie Nas testuje. Jeśli tutaj się sprawdzimy to twierdzę, że potem mamy już z górki :) ale zawsze musimy pamiętać, że miłość trzeba pielęgnować, że każdego dnia, trzeba uświadamiać drugiej osobie jak bardzo się ją kocha i dawać do zrozumienia, że jest tą jedyną. 

To co cenię w Naszym związku to to, że dalej potrafimy być spontaniczni, że choć wydaje mi się, że Pana Męża znam na wylot to jednak zawsze czymś mnie zaskoczy, że mimo, iż jesteśmy dorośli, potrafimy zachowywać się jak dzieci i, że nie ma takiej siły, która mogłaby nam pokrzyżować drogę, a zwykłe gesty potrafią sprawić, że każdy dzień jest inny!

"Bo prawda jest taka, że każda Kobieta lubi jak mężczyzna o nią walczy, i codziennie, bez wyjątku, daje czytelny przekaz - jesteś moja, Amen."  Każdy Mężczyzna też to na pewno lubi, a miłości nie udowadnia się słowami.

Kochajcie się i szanujcie bo to piękne! 





0 komentarze:

 

Goście

Archiwum